Partyvingar

Hej kan inte hitta era partyvingar i affären, har ni någon i s-holms området som säljer dom?

Kommentarer

  • Hej Patrik!
    Tack för din fråga. Tyvärr har de stora grossisterna som ICA, Coop och Bergendahls inte kvar partyvingar. Ibland tar gränshandeln in produkten. Bor du nära gränsen kan du eventuellt hitta dom i butik.

    Förslag och tips till dig:
    Ruben på partyvingarna har de här ingredienserna:
    Kycklingvingar 97%, salt, paprika, tomat, timjan, koriander, lök, vitlök, libbsticka, svartpeppar.

    Så det jag kan rekommendera dig är att köpa naturella kycklingvingar och antingen göra en egen rubb med vägledning av de ingredienser du ser ovan från Partyvingarna eller använda någon recept med god rub på dom. Här är länk till frysta naturella Kycklingvingar.

    Santa Marias brukar rubs vara bra. Här är länk till en av deras kycklingrubs.

    med vänliga hälsningar

    Anna
  • Säljer ni alltså inte detta i Sverige??
  • Hej!
    Vi säljer men i mycket få butiker och då vid den sk gränshandeln.
    vänligen,
    Anna
  • Okey, Hur kan jag göra för att få Partyvingar till Härnösand? Vad är idag det enklaste sättet?
  • Hej CE!
    Tack för din fråga. Jag har hört med mina kollegor. Förutom gränshandeln så är det möjligt att Svensk Cater och Martin Servera kan ha Partyvingar. De är båda grossister. Du kan handla hos dem främst som företagare...och jag vet ju inte om du har möjlighet till det. I Stockholm kan man handla i Martin Serveras butik som privatperson men jag är osäker på om den möjligheten finns i Härnösand. Här är länk till deras info om detta. https://www.martinservera.se/bli-kund

    vänligen,
    Anna
  • Hej!
    Jag har precis läst tidigare insändare som undrar vem som säljer Partyvingar. Jag undrar likadant men ser att de säljs knappt inte längre!! Nej!! Hur kan detta vara möjligt?? De är ju så himla GODA!!! Finns det ingen möjlighet att kunna få tag på dessa??? Jag älskar era partyvingar!!
  • Hej Ingela!
    Kul att du gillar vår produkt. Tyvärr måste jag göra dig besviken. Det är fortfarande samma svar. Vi har inte partyvingar i vårt sortiment ute i landet. Endast gränshandeln.
    vänligen,
    Anna