Kan vi få göra en intervju med er om ekonomistyrning?

Hej!

Jag och tre studenter till går redovisning på Stockholms universitet och har just nu ett grupparbete där vi ska intervjua någon om hur företagets ekonomistyrning sett ut i praktiken under den senaste tiden.

Vi har kikat runt lite och du verkar väldigt intressant om du skulle vilja delta?

Intervjun kommer inte vara så jättelång, runt 15-20 minuter kanske och vi kan återkomma med frågor i förväg så fort vi blivit klara med att sammanställa allt😁

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar,

Robin

Kommentarer

  • Hej Robin!
    Tack för din fråga. Jag får undersöka om vi har någon som kan hjälpa dig vidare och ber att få återkomma.
    med vänliga hälsningar
    Anna
  • Hej Robin!
    Ledsen för sent svar min kollega skriver att spontant hade hon önskat att hon kunnat säga jag men att hon tyvärr måste avböja detta just nu. Arbetsbelastningen är högre än normalt och vi är kort med folk. Hon önskar er lycka till med ert elevarbete.
    vänligen,
    Anna