Går det att hyra förstuga på er camping?

Hej. Vi har en bokad säsongsplats (vinter)hos er. Det är första gången vi vintercampar. Vi undrar om man kan hyra en förstuga av er eller om ni vet vart vi kan vända oss?
Mvh Ulrika.

Kommentarer

  • Hej Ulrika,
    och hjärtligt välkommen till oss och Kläppens camping! Det gläder oss verkligen att du och dina närmaste kommer spendera er kommande vinter på vår anläggning.

    Jag förstår att ni måste ha en hel del funderingar nu inför er första vintersäsong i husvagn. Vi har försökt att sammanställa många av de vanligaste frågorna under fliken "Säsongscamping (vinter)" på vår hemsida www.klappen.se . Mer specifik information som riktar sig till er som bokat plats kommer att skickas ut per mail i höst.

    Kläppens camping erbjuder förvaring av förstugor under sommarsäsongen, men ingen uthyrning. Jag är osäker på om det finns att hyra i Sälenfjällen, eventuellt om du hittar en privat aktör. Jag kan däremot rekommendera dig att söka via olika försäljningssidor såsom Blocket m.m. Jag har även vetskapen om att camparna på Kläppens camping startat en Facebooksida där det ibland publiceras inlägg om förstugor som är tillsalu.

    Om du hittar en förstuga är detta måtten som du måste förhålla dig till; Så stor får din förstuga vara på Campingen

    Hoppas att informationen hjälpt dig lite på vägen! Har du fler frågor är du mer än välkommen att höra av dig på nytt.
    Vänliga hälsningar//
    Kläppen Ski Resort