Detta gäller för din förstuga på Kläppens camping

Förstugor får vara upp till 10 kvadratmeter, varav max 2,5 meter bred och 5 meter lång. Skidförråd och fastbyggda altaner räknas med i totalytan. Du kan  inte kombinera båda maxmåtten. Önskar du en förstuga i modellen större kan du välja mellan exempelvis 2,5 meter bred och 4 meter lång, alternativt 2 meter bred och 5 meter lång. Taket på förstugan får maximalt överstiga husvagnstaket med 20 centimeter, samt 20 centimeter från förstugans väggar.

Har du frågor gällande Kläppens Camping är du mer än välkommen att kontakta oss på bokning@klappen.se alternativt 0280-96200
Kläppen Ski Resort

Kommentarer

  • Hvor. tømmer du gråt spildevand fra en autocamper om vinteren. Vi er der i uge
    Jens Bruun
  • Hej Jens, tack för din fråga.

    Vi har en latrinstuga bakom servicehuset där du kan tömma gråvatten! Den är ungefär vid lekplatsen i servicehusets kant.

    Hoppas det var tydligt! Om du har ytterligare frågor hör av dig till bokning@klappen.se!

    Ha det fint//
    Kläppen Ski Resort