Är det möjligt att boka boende om vi är under 20 år?

Hej vi är ett gäng ungdomar mellan 18-19år som planerar ett besök under påsklovet. Pga att vi är under 20 års åldern kan vi ju inte boka själva men såg ett inlägg från 2018 att man kan ha en vuxen som står för bokning men behöver inte själv följa med och och hämta ut nyckel osv. Under om detta fortfarande gäller
Mvh

Kommentarer

  • Hej Pontus,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni planerar att besöka oss i vinter!

    Jag antar att det är inlägget här nedan som du hittat via "Frågor & Svar":
    Kan vi som minderåriga bo utan målsman i Kläppens stugor?

    Boka boende för personer under 20 år:
    Lägsta åldern för att boka boende är 20 år. Det är möjligt att boka logi utan att själv ankomma till boendet. Dock skall bokaren vara medveten om att det är hen som står som ansvarig för boendet under vistelsen.

    Hoppas vi ses i vinter,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort