Kan vi som minderåriga bo utan målsman i Kläppens stugor?

Hej!
om vi är några 16åringar och en vuxen bokar fast inte följer med oss, kan vi då hämta nyckeln och bo själva i en stuga.

Kommentarer

  • Hej Alexander,
    och tack för att du hör av dig. Det gläder oss att ni planerar att besöka Kläppen Ski Resort!

    Lägsta åldern för att boka stuga/lägenhet är 20 år. Det går att boka en stuga åt en annan person, men det är personen som bokar/står på bokningen som är ansvarig för boendet.
    Med det sagt, ni är hjärtligt välkomna att bo på vår anläggning!

    Hoppas vi ses i vinter,
    Vänligen//
    Kläppen Ski Resort