Vem visar min lägenhet när jag flyttar från Kirunabostäder?

Vem sköter visningen av lägenheten för min bostad när jag ska flytta ut?

Kommentarer

  • Hej Karin

    När din uppsägning är registrerad och lägenheten annonseras för uthyrning är du som hyresgäst skyldig att visa lägenheten på lämplig tid. Om du inte har möjlighet att visa lägenheten, kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

    Har du någon annan som ska visa lägenheten så meddela gärna det redan vi uppsägningen.

    Ha en bra dag!
    Carina Enhetschef