Uppsägning av hyreskontrakt?

Är det någon skillnad på uppsägningstid om man säger upp lägenheten den 14 november alternativt 16 november? Är det någon form utav brytning den 15 varje månad?

Kommentarer

  • Hej Peter

    Uppsägningsmånaden i detta fall är november, ingen speciell dag. Uppsägningstiden är då dec, jan och feb.

    Uppsägning är alltid hela kalender månader. Läs mer om uppsägning på vår hemsida:
    Flytta ut - Kirunabostäder (kirunabostader.se)

    Ha en bra dag!

    Inger Bostadsförmedlare