Hur hanteras lägenheter under erbjudandeomgången?

Om jag står sökande för 5 lägenheter och blir erbjuden några kan jag då tacka ja till fler under tiden ni handlägger dom om jag inte är 1:a på någon av lägenheterna som jag erbjuds.

Kommentarer

  • Hej Barbro

    Tack för din fråga.

    När publiceringstiden är slut och går det inte att anmäla sig på dessa lägenheter utan man har möjlighet att lämna max 5 intresseanmälningar åt gången.

    När publiceringstiden är slut så skickas det ut ett erbjudande till de 5 första på varje lägenhet. Är det så att du inte hamnar 1:a på den lägenhet du önskar kan du tacka ja till flera lägenheter och tackar de som är före dig i kön nej och turen kommer till dig så blir du kontaktad av vår bostadsförmedling för att starta en handläggning för avtal.

    Ha en bra dag!
    Carina Enhetschef