Hur många erbjudna lägenheter får jag tacka nej till hos Kirunabostäder?

Hur många lägenheter får jag tacka nej till innan mina poäng försvinner? Om jag tackar nej till en lägenhet efter visning försvinner poängen om jag inte hittar någon annan lägenhet inom viss tid?

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Tack för din fråga.

    Vi har inget maxtal för hur många lägenheter du kan tacka nej till.
    Kom dock ihåg att när du fått ett erbjudande och vi ringer upp dig för att erbjuda dig lägenheten och du tackar ja och därefter ångrar dig tappar du dina köpoäng.

    Med Vänliga Hälsningar

    Carina Enhetschef