Laddplats/parkering kvarter 7-9

Hejsan om man flyttar till en lägenhet i kvarter 7-9 i nya centrum kan man få en bilparkering direkt? Vad för parkering är det då ?
Kan man få en parkeringsplats Med uttag för elbil? Eller är det bara motorvärmare som gäller eller är det i varmgarage? Vad blir prisskillnaden?

Kommentarer

  • Hej Jonas

    På Kvarter 7-9 så är det ett underjordsgarage. I garaget kommer det finnas möjlighet att kunna "tanka" sin elbil, detta är inte på plats vid inflyttningen.

    Hyresgästerna som flyttar in kan om det finns ledigt få tillgång till en bilplats direkt vid inflyttning, önskar man ytterligare bilplatser så får man söka lediga platser på vår hemsida.

    Ha en fin dag!
    Carina Enhetschef