Korttidskontrakt

Hej
Jag hyr ett korttidskontrakt hos er och det tar slut 2022-12-31. Kommer kontraktet att förlängas?

Kommentarer

  • Hej,
    Jag ser att det finns väldigt många tomma lokaler i gamla centrum. Går det att exempelvis korttidshyra lokaler i badhuset eller närheten där det inte är omedelbar utflyttning?
  • Hej Peter

    Vi har fått besked från fastighetsägaren LKAB att vi inte hyr ut dessa med rivningskontrakt längre.

    Ha en bra dag!
    Carina Enhetschef