Hur uppdaterar jag min kötid hos Kirunabostäder?

Det står att jag måste uppdatera min kötid en gång per år, hur gör jag det?

Kommentarer

  • Hej Lotta

    Du uppdaterar din kötid genom att logga in på vår webbsida med personnummer och lösenord. Du måste logga in minst en (1) gång per år för att behålla din plats i kön. Om du exempelvis loggade in senast den 1 mars måste du logga in senast 28 februari nästkommande år för att behålla dina köpoäng.

    Ha en bra dag!
    Kirunabostäder support