Hur får jag ett nytt lösenord till Mina Sidor på Kirunabostäders hemsida?

Jag har glömt mitt lösenord till mina sidor hur får jag ett nytt?

Kommentarer

  • Hej Anton

    Om du har glömt ditt lösenord kan du klicka på länken Glömt lösenord under inloggning på webbsidan. Ett nytt lösenord skickas till din e-postadress. Om du inte har någon e-postadress registrerad eller om du valt brev som kontaktsätt måste du kontakta bostadsförmedlingen på telefon 0980-708 50 eller e-post marknad@kirunabostader.se för att få ett nytt lösenord.

    Vänligen
    Kirunabostäder support