Hur bokar jag tvättstuga hos Kirunabostäder?

Du kan boka tvättid på listor eller bokningstavlor som finns i tvättstugan. I de nyare fastigheterna kan du boka tvättstuga digitalt.

Följ noga de regler som gäller i din tvättstuga och kom ihåg att städa efter dig. Rengör tvättmedelsfack, luddfilter i torktumlaren, golvbrunnen och golvet kring de maskiner som du använt.

Respektera bokade tvättider och lämna tvättstugan så nästa hyresgäst kan påbörja sin tvättning i tid.

Kirunabostäder support

Kommentarer

  • Hur bokar man tvättstugan digitalt?
    Marina Niva
  • Hej Marina,

    Bor du i en av våra nyare fastigheter och har digital tvättstugebokning så hittar du information och inloggningsuppgifter i din bomapp som du har fått vid inflyttningen.

    Har ni inte fått dessa kontakta vår kundservice på info@kirunabostader.se eller 0980-70850.

    Mvh
    Marie Bostadsförmedlare