Hur anmäler jag mig som bostadssökande hos Kirunabostäder?

Hur går jag tillväga om jag vill anmäla mig som sökande hos Kirunabostäder?

Kommentarer

  • Hej Majsan

    Klicka på Registrera dig som bostadssökande, fyll i samtliga uppgifter och klicka i att du godkänner avtal. Lösenord väljer du själv.

    Du kan inte använda en e-postadress som redan finns registrerad i vårt system på exempelvis en annan familjemedlem. Du måste ha fyllt 16 år för att kunna registrera dig som sökande.

    Ha en bra dag!
    Kirunabostäder support