Hur fungerar digitalsignering för avtal hos Kirunabostäder?

Hur gör jag för att signera mitt hyresavtal digitalt?

Kommentarer

  • Hej Petra

    För att signera ett digitalt hyresavtal ska du följa länken som du får från oss via e-post och SMS. (SMS får du om vi har ett registrerat mobilnummer till dig.). Logga in och signera avtalet. Se mer information Digital signering - Kirunabostäder (kirunabostader.se).

    Ha en fin dag!
    Kirunabostäder support
  • Tack för ditt svar!
    Var kan jag se det digitalt signerade avtalet?
  • Hej Petra

    Det signerade avtalet kan du se när du loggar in på Norrbottens e-nämnd via länken du fick i e-postmeddelandet eller SMS:et från oss vid signeringstillfället. Avtalet ligger kvar hos Norrbottens e-nämnd i 90 dagar, före det måste du ha sparat ner avtalet för att behålla det.

    Mvh
    Kirunabostäder support
  • Hej

    Avtalslänkens giltighetstid har passerat och jag kan inte signera avtalet, vad gör jag?
  • Hej Hans

    Lätt hänt att missa detta. Avtalslänken är gilitig i 14 dagar. Har du inte signerat avtalet inom den tiden, kontakta vår kundservice så skickar de dig en ny länk 0980-70850 eller info@kirunabostader.se

    Allt gott!
    Carina Enhetschef