Hur fungerar Kirunabostäders bostadskö?

Hej!

Jag är dåligt insatt i vad som gäller då man står i bostadskö. Jag har för ca 2 år sedan ställt mig i kön. Finns jag kvar i den eller behöver jag anmäla mig igen? Eller hur gör jag?

Mvh Birgitta

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    För att behålla din plats i kön behöver du logga in minst 1 gång/år alternativt kontakta vår kundservice för att uppdatera din kö-plats. Via e-post info@kirunabostader.se eller via telefon 0980-70850.

    Ha en fin dag!

    Malin Bostadsförmedlare
  • Dear Sir / Madam
     I'm new here.
    As a new student, admitted to study at Luleå University of Technology in Kiruna this autumn (August).
    What do I do to stand a chance of getting an apartment for my studies?
    Thank you
  • Hi Owolabi!

    We publish all our available apartments on the website, including student apartments. When there is a vacant apartment that you are interested in, you can make an application on our website. The person with the most queue points who has applied for the apartment gets it.

    Have a nice day!
    Malin Bostadsförmedlare