Bostads kö

Hej!

Jag undrar hur många gånger får man tacka nej till en lägenhet som man sökt intresse på?

Blir man av med sina poäng ifall man har tackat nej till typ 2-3 erbjudanden man sökt intresse på?

Mvh Elisabeth

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Vi har inget maxtal för hur många lägenheter du kan säga nej till.
    Kom dock ihåg att när du fått ett erbjudande och vi ringer upp dig för att erbjuda dig lägenheten och du tackar ja och därefter ångrar dig kan du tappa dina köpoäng.

    Läs mer om poänghantering i vår Uthyrningspolicy;
    Uthyrningspolicy för bostäder 2021-03-03 (kirunabostader.se)

    Ha en bra dag!

    Mvh Marie
    Marie Bostadsförmedlare