Registrering av bok - kötid?

Hej!
Jag har lämnat in mina böcker i 7 exemplar till de instanser som ska ha boken.
Jag undrar när jag kommer att kunna se att den har registrerats hos er?
Monika Macdonald Hulls ISBN 9791092265927. Av olika anledningar är det bråttom att den registreras hos er, och därför undrar jag hur snabbt det kan gå?
Mvh,
Monika
Monika Elisabeth Macdonald

Kommentarer

  • Hej Monika,

    Hur snabbt det går för en bok att katalogiseras i Libris beror lite på. Om du undrar över när en bok hamnar i Libris så kan du se bokens väg på KB. Här kan du se hur processen går till.

    Bokens väg
    Karolin Engdahl
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.