Lämna in pliktexemplar

Hej!
Jag har skrivit poesi och noveller på arabiska och publicerad dem själv via Författares bokmaskin Stockholm 2023. Boken heter Hams Alyasamin isbn: 9789152773154.
Kan jag skicka in boken till er?
Vänliga hälsningar,
Basim Jabbar Talab

Kommentarer

  • Hej,

    Det går jättebra att skicka in boken till oss. Du får gärna skicka den även till Lunds UB. Frisvarsadresserna kan du hitta på den här sidan.

    Skicka gärna med en leveransförteckning , då vet vi vem som skickat in boken. Om du skickar leveransförteckningen i två exemplar skickar vi tillbaka en av dem som kvitto.

    Kungliga biblioteket