Kan ni se om min bok har kommit till Kungliga biblioteket?

Jag har skrivit och gett ut en bok på eget förlag men är osäker om tryckeriet har skickat in den som pliktexemplar. Kan ni se om boken kommit till er på Kungliga biblioteket?
Kungliga biblioteket

Kommentarer

  • Vårt råd är att alltid först fråga tryckeriet om materialet är pliktlevererat. Vid oklarheter går det att höra av sig till plikthandläggarna på KB, plikt@kb.se. Observera att om man anlitat ett utländskt tryckeri övergår uppgiften att leverera pliktexemplar till utgivaren.
    Kungliga biblioteket