Vad menas med "Unik länk till publikationen"?

Jag ska leverera en pdf-fil i formuläret för webbuppladdning men vet inte vilken URL jag ska ange i fältet "Unik länk till publikationen".

Kommentarer

  • Hej!

    Det som ska anges är webbadressen som går direkt till publikationen. Det är viktigt att URL:en/länken är unik. Det innebär att samma länk inte kan anges en gång till vid en annan leverans. Om en länk återanvänds kommer leveransen stoppas av systemet. En ny uppladdning måste i så fall göras, med en unik länk.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.