Uppdatera tidigare uppladdat material

Hej!
Jag tycker det är konstigt och lite frustrerande när man ska in och ändra en liten detalj i en tidigare uppladdad produktion och varje gång måste ladda upp själva ljudfilen igen.

All annan data i formuläret är ju sparad sedan innan, borde inte ljudfilen vara det också? Så kan man ersätta den om man behöver men om man bara ska ändra ett namn eller lägga till t.ex en översättare så kan man göra det utan att behöva leta rätt på originalfilen och ladda upp igen.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för input! Vi tar med det som ett önskemål i vårt fortsatta arbete att förbättra vår webbuppladdning.

  • Hej,
    Det här får ni gärna ta upp igen som ett starkt önskemål, för det är fortfarande så att filen måste laddas upp på nytt.
  • Fortfarande aktuellt 6 år senare 😀
    Benjamin
  • Hej! Vi håller med om att detta önskemål fortfarande är relevant.

    Ärendet ligger i vår backlog, men på grund av begränsade utvecklingsresurser kommer det inte att kunna utvecklas i närtid.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.