Tryckt material i kommunal lokal

Vi funderar på om kommunen är leveranspliktig för tryckt material från tex föreningar som finns tillgängligt för allmänheten i biblioteket. Det kan handla om en "reklambroschyr" om föreningen.

Kommentarer

  • Hej,

    frågor som rör pliktexemplar av tryckt material besvaras bäst av plikt@kb.se. Skicka din fråga i ett mail till dem så hjälper de dig.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.