Mycket snyggare och mer funktionellt nu.

Hej.

Har inte varit inne och registrerat något på nästan 18 månader. Nu när jag kommer in igen är det en helt annan tjänst. Måste bara säga att det är en enorm skillnad i användarupplevelse och användarvänlighet. Ett jättestort hopp framåt. Gott jobbat!

Kommentarer

  • Roligt att du tycker att tjänsten har blivit bättre, den är även i fortsättningen under utveckling.

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.