leverans av filer

Kan flera personer leverera filerna?
Ninna Jansson

Kommentarer

  • Hej Ninna,

    de flesta leverantörer har endast ett konto för uppladdning, men flera personer kan såklart internt hos en leverantör ha åtkomst till samma konto och ladda upp om behov finns. I specialfall kan vi sätta upp fler än ett konto men det är något vi reserverar för leveranskanaler som bör åtskiljas för tydlighetens skull.

    Automatiska leveranser via RSS eller FTP går lite utanför det här resonemanget dock, där finns mer utrymme för att ha fler kanaler efter behov.

    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.