Hur lägger jag till ännu en kontaktperson som e-pliktsleverantör?

Hej, jag försöker lägga till ännu en kontaktperson i vårt konto för e-pliktleverans men lyckas inte. Hur kan jag göra för att det ska fungera?
Kristina Backlund

Kommentarer

  • Hej!

    Kan du utveckla din fråga? Hittar du inte formuläret eller är det något som inte fungerar när du klickar?

    Formuläret för kontaktpersoner finner du på eplikt.kb.se. Logga in där, klicka sedan
    "Mina sidor" -> "Kontaktuppgifter" -> scrolla längst ned och klicka "Ändra uppgifter" -> "Lägg till ytterligare kontaktperson"

    Där kan du fylla i korrekt information och sedan välja "Spara uppgifter"
    Kungliga biblioteket
  • Hej!
    det är när jag klickar på Lägg till ytterligare kontaktperson som inget händer. jag har provat i flerawebbläsare men får inte funktionen att fungera.
    Hälsar
    Kristina Backlund
  • Hej!

    Det här visade sig vara ett känt fel som vi är på väg att rätta till, jag återkommer så snart det fungerar igen. Om du vill kan du vänta alternativt skicka de nya kontaktuppgifterna till eplikt@kb.se så kan vi föra in dem från vårt håll.

    Vänligen,

    Kungliga biblioteket
  • Hej igen!

    Problemet med kontaktuppgifter är nu löst.

    Vänligen,

    Kungliga biblioteket
  • ok. tack för återkoppling!

    Kristina Backlund

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.