Både vi och en annan streamingtjänst har samma produktion

Både vi och en annan streamingtjänst har samma produktion – vem ska leverera den?

Kungliga biblioteket

Kommentarer

  • I första hand är det den som låtit framställa produktionen som är ansvarig för att den levereras till KB. Om den som har låtit framställa produktionen inte är etablerad i Sverige och flera streamingtjänster erbjuder samma produktion är det den svenska distributören som ansvarar för
    pliktleveransen. Kontakta oss i tveksamma fall.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.