Kan jag ändra titel på inlevererat material?

Hej, jag skulle vilja ändra och lägga till mer information i Titelraden på redan inskickat material. Jag vill inte behöva göra något annat. Hur gör jag?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    det går att uppdatera titel genom att skicka en ny version av din pliktleverans.

    Om du använder vårt webbuppladdnings-formulär kan du gå in på Leveranshistorik och välja den uppladdning som du vill justera. Därefter klickar du på knappen "+ Ladda upp ny version".

    Om du levererar via RSS kan du uppdatera titel i det RSS-flödet och se till att publiceringsdatumet uppdateras.

    Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.