ändra författare

Hej! Vi har upptäckt att tidigare rapporter har fått fel person som huvud-författare. Hur kan vi ändra det?
Ada Fredelius

Kommentarer

  • Hej!

    Om ert bibliotek är Libris-anslutna så kan ni logga in och ändra posterna själva.

    Om inte, skicka gärna din fråga till e-plikt@kb.se och ange vilka rapporter det rör sig om och hur de ska ändras.
    Kungliga biblioteket

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post och ditt telefonnummer visas aldrig publikt.