Varför kan jag inte se ritning på lägenheten?

Hej!
Varför kan man inte se planritningar längre?
Det är ju väldigt viktigt del , man vill så gärna se planritning innan man intresse anmäler sig.
Ushkula Durrani

Kommentarer

  • Hej Uschkula,
    Tyvärr har vi haft problem med den nya plattformen för Mina sidor. Vi har haft ett ärende hos leverantören sedan övergången och har fått besked om att funktionen ska vara tillbaka i slutet av januari. Tills dess går det bra och mejla till info@karlskronahem.se och be om en ritning på ett objekt du är intresserad av.

    Vänliga hälsningar,
    Zandra
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.