Spärrad pga ej svarat?

Hej jag undrar om de går att ta tillbaka att jag blivit spärrad för o söka lägenheter då jag tydligen inte har gett svar om ja eller nej, jag har inte fått något mail från er alls angående de lägenheterna som jag inte svarat på. Om jag hade fått ett mail om att jag är erbjuden visning eller vad så hade jag get ut ett svar om ja eller nej men det har inte kommit något mail från er alls tyvär 🙁 o nu är jag spärrad från o söka lägenheter o säkert förlorat alla mina poäng igen.
Benjamin

Kommentarer

  • Hej!
    Spärren läggs automatisk och kundservice på Karlskronahem kan tyvärr inte ta bort den, men du förlorar inga poäng och du fortsätter att samla nya poäng även om du är spärrad. Du hittar mer information kring vårt upplägg på vår hemsida HÄR och HÄR.

    Tänk på att erbjudande skickas till den mail som är registrerad och om mailet av någon anledning inte når fram eller hamnar i skräpkorgen, kan man alltid logga in på Mina sidor och där har man all information om ev. erbjudanden.

    Med vänlig hälsning,

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.