Tacka Ja till parkering

Hur tackar jag ja för en parkeringsplats
mvh Jimmy
Jimmy Englund

Kommentarer

  • Hej!
    Du tackar Ja genom att logga in på Mina sidor på www.karlskronahem.se, gå till Erbjudanden och välj aktuell p-plats. I varje annons hittar du en grön och en röd knapp för Ja eller Nej och du klickar bara i ditt svar där. Du kan ändra svar fram och tillbaka ända fram till midnatt sista dagen för svar. Efter det är registrerat svar låst.

    Om du står först i kön efter sista svarsdatum kommer du att bli kontaktad om kontrakt. Därför är det bra att man säkerställer att rätt telefonnummer och email-adress är registrerat. Om vi inte kan nå dig, går vi vidare i kön till nästa sökande.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.