Hur byter jag lås?

Jag har tappat alla mina nycklar och behöver hjälp att komma in i min lägenhet.
Hur byter jag lås?
Anna-Filippa

Kommentarer

  • Du behöver kontakta Felanmälan eller komma till Bobutiken så fort som möjligt.

    Du måste betala kostnaden för de tappade nycklarna innan vi lägger en beställning. När du har betalat läggs beställningen till vår låsmästare och bovärden kontaktas för att hjälpa dig med bytet.

    Se prislistan HÄR för samtliga priser.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin