Måla om badrum

Får man måla om våtrumstapet/matta i badrummet?
Hej

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, det går bra att måla om våtrumsmattan på väggarna i badrummet. Det måste dock vara fackmannamässigt utfört och med korrekt material. Ni har dessutom en återställningsplikt inför en eventuell avflytt.

    Min rekommendation är att ni pratar lite med er bovärd och stämmer av vilka råd han kan ge. Du hittar kontaktinformation HÄR.

    Vänlig hälsning,
    Anna-Karin