Lägga ihop köpoäng?

Hej! Jag och min sambo vill söka lägenhet i Karlskrona. Kan man söka gemensamt och lägga ihop sina köpoäng?
Jeanna

Kommentarer

  • Hej!
    Så roligt att ni vill flytta till vår fina stad!
    Köpoängen är personliga och går inte att lägga ihop med någon annan, inte heller att ge bort till en annan person. Vi har Bo-direktlägenheter där det inte är poängen som räknas, utan anmälningsdatumet.
    Mer information om köpoäng och kösystemet hittar du här.

    Bästa hälsningar,
    Zandra