Hur många antal Nej på Lägenhetserbjudande

Har man oändligt med svar gällande lägenhetserbjudande? Eller är det begränsat antal nej eller ej svar man får ge vid tillfället där man blir erbjuden en visning?
Izabelle

Kommentarer

  • Hej!
    Nej, Karlskronahem har inget maxantal på antal Nej svar. Vi vill att våra sökande ska kunna söka efter "sin" lägenhet i lugn och ro utan oro för spärr och just nu ser vi ingen anledning till att ändra detta.

    Däremot har vi maxantal på Ej svar, dvs de erbjudanden där sökande varken tackar Ja eller Nej. Om man inte svarar Ja/Nej på två erbjudanden kommer man att spärras i tre månader från att söka lägenhet.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.