Kösystem till P plats nybygge

Hej! Jag vill ställa mig i kö till parkeringshus till nybygge på Pantarholmen, klart till 2023. Finner inte att man kan välja P plats ännu. Hur gör jag där? Välja Trossö och sen byta?
Jenny Appelqvist

Kommentarer

  • Hej!
    Du börjar med att registrera dig som sökande av parkeringsplats om du inte redan har gjort det. Systemet vill att du markerar minst ett område du är intresserad av, men det är bara för systemet måste kunna göra ett urval om du vill ha mailutskick om lediga platser. Du kan söka parkeringsplats i vilket område du vill, oavsett vilket område du markerat i registreringen.

    Vänlig hälsning,
    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.