Har mitt konto raderats?

Hej! Jag har stått sedan 2006 i kö men insåg nu att jag inte har fått ngt Maily från er på ett tag. Har mitt konto raderats på ngt sätt?
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,
    "Mina sidor" kan du kontrollera att du har rätt mejladress inskriven hos oss. Om du har det och du fortfarande inte har fått något mejl kan du kolla i din skräppost då våra mejl ibland kan hamna där.

    Ha en fin dag!

    Zandra