Hur gör jag om jag har problem att betala hyran?

Kan jag får hjälp med hyran om jag inte kan betala den någon månad?
Nicola

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, vi brukar kunna hjälpa till med anstånd, men vi bedömer och godkänner det endast från fall till fall.

    Kontakta därför vår ekonomiavdelning för att diskutera en lösning på
    0455-304900 och välj 3 för Ekonomi och krav.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin
  • hej. hur kan man betala autogiro betalning
    emad
  • Hej!
    Du hittar alla våra blanketter HÄR

    Printa ut en autogiroblankett och lämna in till vår Bobutik, öppet vardagar 10-13 alt. lägg i brevlådan utanför entrén till Bobutiken.

    Det går också bra att komma till Bobutiken och få en blankett där.

    Med vänlig hälsning,
    Anna-Karin