Ingår det diskmaskin i mitt kontrakt?

Hejsan.  Undrar om man kan få en diskmaskin till min lägenhet då flera av grannarna i samma område har det.
Mikael Irefjäll

Kommentarer

  • Hej Mikael,
    Om det inte finns en diskmaskin i lägenheten när du flyttar in så ingår det inte i ditt kontrakt. Det finns möjlighet att själv köpa och installera en om du önskar. Dock måste du vara noga med:
    • Fackmannamässig installation
    • Återställningsskyldighet
    All installation kring diskmaskinen måste vara fackmannamässigt utfört, och när du eventuellt flyttar måste du återställa köket till standard.

    Vänliga hälsningar,

    Zandra