Bytt lägenhet på äldreboende

Hej min mor på Vittus Elena och nu har hon bytt lägenhet inom samma avdelning och jag undrar om hon ska skriva på ett nytt hyreskontrakt eftersom det ör ett nytt lägenhetsnummer
Med vänlig hälsning,
Sven-Olof Nilsson
Sven-Olov Nilsson

Kommentarer

  • Hej!

    Om din mor bor inne på Vitus Elena är det inte Karlskronahem som skriver dessa hyreskontrakt.
    Vänligen kontakta Vitus Elenas enhetschef Therese Adler på tel. 0455-30 52 64 för svar på din fråga.

    Anna-Filippa