Byta till student intresseanmälan?

Hej, jag hat helt och hållet förstått fel. Jag pluggar på Blekinge tekniska högskola, första året i software engineering. När jag registrerade mig här gjorde jag intresseanmälan på lägenheter men jag förstod det helt fel, jag vill kunna söka till studentlägenheter men nu när jag redan påbörjat intresseanmälan och visningar kan jag inte byta till studen anmälan. Kan ni på något sätt hjälpa mig ta bort mina sökande och intressen så jag kan så snabbt som möjligt byta intresseanmälan till studentlägenheter, då jag bor väldigt långt ifrån karlskrona och behöver hitta något snabbt.
Nathalia Wehbi

Kommentarer

  • Hej!
    För att byta typ av registrering måste du logga in på dina sidor på vår hemsida. Där raderar du din nuvarande registrering för vanliga lägenheter och sedan gör du en ny för studentboende.
    Tänk dock på att intjänade poäng raderas när du raderar en registrering.

    Vänliga hälsningar,
    Marie