Bo direkt?

Hej, varför är  en del lägenheter Bo direkt och en del vanliga, om man vill byta lägenhet så måste man ha tur och inte ha Bo direkt, trots lång kö poäng??
Kent Alven

Kommentarer

  • Hej!
    Karlskronahem använder sig av två typer av uthyrningsmodeller, köpoäng och Bo-direkt.

    Köpoäng
    • Den som har högst antal köpoäng av samtliga sökanden på en ledig lägenhet erbjuds kontrakt efter visning.
    Bo-direkt
    • Bo-direkt kan enbart sökas av dig som inte bor med Karlskronahem.
    • Bo-direkt innebär att den som först anmält intresse på en ledig lägenhet erbjuds kontrakt efter visning.
    • Förutsättningen för Bo-direkt är att du tar bostaden med kort varsel till det datum bostaden är ledig.
    Läs gärna mer på vår hemsida HÄR.

    Anna-Karin
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.