Besöksparkering Nättraby

Hej!
Vart på Benabacken finns det besöksparkering, där man kan stå mer än 4h? Jag har en mamma som vill komma och sova över hos oss ibland och för att hon ska slippa få p-bot på natten. Vart kan jag hänvisa henne att ställa sig?
Sandra

Kommentarer

  • Hej Sandra!
    Det finns två platser man kan boka dygnsvis genom att ringa 0455-22717. Platserna är vid garaget på Fredriksdalsvägen 4.

    Bästa hälsningar,

    Zandra