Vilken kod ska jag fylla i för gårdsstöd?

Jag vet inte riktigt vilken kod jag ska fylla i då SAM
vi har åkermark som används som grovfoder/hö och som bete till hästar. Det finns olika örter i gräset men mest gräs. Håller bra värden. Kan vara ängshö? Vilken kod tror ni det är? Det gödslas inte.
Cathrine

Kommentarer

  • Hej Cathrine!

    Tack för att du kontaktat oss.

    Om du behöver hjälp med hur du ska fylla i din SAM-ansökan så ska du kontakta länsstyrelsen. Du når dem på tel. 0771-67 00 00 (välj alternativ 2 eller vänta kvar i tonvalet). Om du bor i Västernorrland ringer du istället 0611-34 90 70.

    Öppettider: helgfria vardagar kl. 8-16.
    Emma Kundtjänst