Var har Djursjukdata tagit vägen?

Kan inte rapportera behandlingar!
Mvh
Veterinär Göran Karlsson
Göran Karlsson

Kommentarer

  • Hej Göran!

    Det har skett lite förändringar på grund av ett nytt regelverk. E-tjänsten, som tidigare hette Djursjukdata, är uppdaterad eftersom det finns ett nytt regelverk för vad som ska rapporteras in.

    Här kan du läsa mer om vad som ska rapporteras och kan logga in i e-tjänsten om du kommer fram till att du fortfarande behöver göra en rapportering. En bit ner på sidan hittar du också en manual:
    Rapportering av antimikrobiella läkemedel

    Sara Kundtjänst