Underlag bokföring förskottsutbetalning

Hej,
Vi har ansökt och fått utbetalt ett förskott på 250 000:- i vårt projekt. Jag hittar inget underlag som går att skriva ut. Behöver en verifikation till vår redovisning. Jag hittar själva utbetalningsinformationen på mina sidor, men det finns inget underlag som är möjligt att skriva ut.

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Beslutet är ditt underlag, det hittar du på Mina sidor under Kommunikation i mina ärenden.