Tillverkning av nya lastpallar

Ska börja tillverka lastpallar av nytt virke, vill söka licens.
Sofia

Kommentarer

  • Hej Sofia!

    Jag förstår inte riktigt vad du menar. Vad är det för licens du vill söka?

    Kan det vara tillstånd för märkning av träemballage du menar? Om det gäller tillverkning av träemballage som ska användas i handel med länder utanför EU ska det märkas med ISPM 15-märket. ISPM 15 är en internationell standard som innebär att märkt träemballage är behandlat mot växtskadegörare. Här kan du läsa mer:
    Märka träemballage och trä med ISPM 15-märket

    Sara Kundtjänst